úterý 31. prosince 2013

Chat

Z chyby se chat přesouvá do komentů

70 komentářů:

  1. to stihneš stejně si psala že nějaké články budou se spožděním

    OdpovědětVymazat
  2. no juchů já ještě mám so dělat abych tu Twylu dodělala

    OdpovědětVymazat
  3. prosim tě myslíš si že když si zároveň tady píšu s tebou dělam chlebíčky tak že to bude hotový?

    OdpovědětVymazat
  4. mam se dobře až domaluji twylu tak půjdu kreslit něco do obýváku k telce

    OdpovědětVymazat
  5. ale nic achjo a by mi to jen naběhli ty komenty chápeš?

    OdpovědětVymazat
  6. hlava s vlasy budou skoro nakreslený pouštím se do oblečení

    OdpovědětVymazat
  7. už budu mít skoro tričko a ruce

    OdpovědětVymazat
  8. jinak so děláš ? dokresluješ ještě ten obrázek?

    OdpovědětVymazat
  9. no co bude potom za název článku?

    OdpovědětVymazat
  10. jako kdy? myslíš ten po chatu? ten bude poznávačka

    OdpovědětVymazat
  11. jé já jsem to publikovala tak odznova

    OdpovědětVymazat
  12. no píšu ty články a budu fotit tu fotku

    OdpovědětVymazat
  13. teď nakreslit nohy a můžu jít na detaili

    OdpovědětVymazat
  14. za 2 minuty máš mít další článek jestli to říkám správně

    OdpovědětVymazat
  15. Hlavu vlasy triko sukni jenom dokreslit detaili a přidat barvy

    OdpovědětVymazat
  16. jo jenom ještě budou težký ty pavoučci na tričku

    OdpovědětVymazat
  17. už se můžeš zúčastnit poznávačky

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment