neděle 1. prosince 2013

kreativní svět

Každoročně se u nás pořádá akce s názvem Kreativní svět.Byl zrovna dneska a tak jsem tam s mámou šla.V přízemí mají vlastně takový obchod,kde jsem si koupila zlaté korálky,zlatého mořského koníka(přívěsek).Možná už tušíte...Ano chci udělat náhrdelník podle Lagoony.momentálně ho už dělám.Potom modrý scapbookový papír.Obdélník modré plsti(filcu) a 2 modré a jeden stříbrný chlapatý drátek.Máma mi koupila 3 modré tuby třpytek,které dostanu k Vánocům.Já jsem dodala že je nesmí vidět táta protože ten by asi zešílel kdyby to viděl .Už teď se rozčiluje když jsou po zemi třpytky z vánočních ozdob.Jinak tam prodávali korálky, přívěsky, molitanové kuželi, hvězdičky...,plsti ,drátky, razítka,barvy na textill,na dřevo,fixi,stuhy ,lepenky,Scrapbookové papíry,peříčka .Dála tam prodávali mosaiky,fimo,šablony a formičky na fimo,nějaké doplňky do vánoční dekorace.No měli toho tam hodně ale všechno tu vypisovat nebudu.


Vhorním patře měli něco jako kurzy.Něco sis zaplatil a mohl sis to vyrobit na místě.bylo tam vyrábění přáníček,Ozdoba váz pomocí ubrousků-vytvářela se struktura té vázy,kytičky do vlasů z látky podobné záclonám,zdobili se tam skleněné vázičky mossaikou,vyrábělo se s korálků ,dělali se vánoční ozdoby-andílci a nakonec se ozdobovali bločky a mamka mi to zaplatila a tady je výsledek mé práce

možná se to nezdá ale ten bloček je metalick tmavě modrý



Žádné komentáře:

Okomentovat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment