neděle 1. prosince 2013

úprava vlasů panenek

ahoj tak už jsem se nemohla na tu Lagoonu basic ani podívat a musela jsem drasticky zasáhnout připravila jsem si brčka ,nůžky ,vlásenky,hrnec s teplou vodou, kondicionér ,fén, tužidlo a šampon.A začala jsem dílo napřed jsem Lagoone vlasy namočila do teplé vody a umyla jí je šamponem.Pochvíli jsem jí je spláchla a do vlasů dala kondicionér.Ten jsem jí nechala na vlasech působit 20 min. a potom jí vlasy spláchla.Nechala trochu okapat a rozčesala jsem jí je.A zastříhla roztřepené konečky(Opravdu ale vypadá mnohem líp),Potom jsem jí začala natáčet vlasy na roztříhané brčko . Vždy jsem jí vlasy zakroutila a namotala ,a připevnila vlásenkou k brčku.A takto jsem pokračovala po pramínkách.Když už měla vlasy na jakoby natáčkách dala jsem jí na topení .Kdo je trpělivý tak jí tam nechá přes noc ale já se nemohla dočkat výsledku tak jsem vytáhla fén.Vždycky jsem jí do vlasů chvíli foukala a dala přestávku.Až vlasy uschliy vzala jsem lak na vlasy a nastříkala jí ho na vlasy potom jsem počkala až lak zaschne . A nakonec opatrně rozmotala vlasy.
foto lagoonky dodám ještě dnes

Žádné komentáře:

Okomentovat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment