úterý 17. prosince 2013

diskuze :jak jste se dostali k Monster high

Ahoj tak mě napadlo že bych mohla napsat jak jsem se dostala k MH.No už jsou to necelé 3 roky co jsem je poprvé zahlédla v obchodech.bylo to někdy v září 2011.
Co jsem je poprvé zahlédla.Na první pohled  mě moc nezaujali.Ale zaujali mě na tolik že jsem si je vyhledala na netu.A zjistila že mají i webovky.Moc se mi zalíbila Lagoona Blue a d té doby je má nejoblíbenější.Když jsem zjistila že každá základní panenka má svůj deníček.A že každá panenka má svůj osobitý styl a povahu.Že to nejsou ty načančané Barbíny které  nemají žádný osobitý styl ani nic.tak se mi monsterky moc zalíbili.Díky Monster high a tím že každá monsterka má odlišnou povahu se mohl každý podle povahy srovnat s nějakou monsterkou.A určitě se k nějaké přiřadil.A myslím že proto ty panenky mají rády nejen malé holky ale klidně všechny věkové kategorie které mají rády panenky.Vlastně bych řekla že tyto panenky jsou určené pro dospívající dívky které hledají svůj styl a srovnávají si myšlenky v hlavě. Motto Monster high je Buď svůj ,buď jedinečný,buď monstrum.A to říká že máš být takový jaký si a nemusíš se skrývat A to je pro dospívající dívky důležité.Aby byli sami sebou  a na nic si nehráli..A o tom je celý příběh monster high.Monster high nejsou jenom zvláštní panenky.Je to poučný příběh o tom že skrývat kým si není správné.A proto se mi Monster high líbí.Mojí první monsterku jsem dostala k mím 12 narozeninám .Ty jsem měla roku 2011 v listopadu.Dostala jsem moji vysněnou Lagoonu bloe basic.

2 komentáře:

  1. Monsterky nejdřív sbírala moje ségra. Když jí to přestalo bavit dala mi svou Ghouliu a já se rozhodla že je budu sbírat.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem panenky viděla v reklamě ale nejevila jsem žádnou pozornost. Ale sestra jednu moc chtěla na narozeniny tak jsme jeli do Pompa. Tam se mi šíleně zalíbilá Lagoona a Draculaura. Takže jsem váhala mezi Lagoo a Lalou basic a Frankie DT. A tak byla moje první mh Lagoo a já začla zbírat monsterky.

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment