neděle 15. prosince 2013

diskuze na téma jaké je tvé nejméně oblíbenéa nejvíce oblíbené číslo a proč

Moje nejméně oblíbené číslo je 15 . Opravdu zrovna 15.Vůbec se netěším na mé 15 narozeniny protože je to takový zlom mezi dítětem a dospělou osobou.Protože dostanu občanku.Budu chodit do 9.třídy.Nevím prostě se mi to číslo hnusí

Moje oblíbené číslo je 13.
spousta lidí tvrdí že třináctka nosí smůlu a já pořád nevím proč mě se pokaždé na pátek 13.něcp povedlo nebo jsem dostala nějakou věc.Vždycky jsem v tento den měla ve škole dobré známky.za rok co mi bylo 13 což není ani měsíc od mích 14 narozek . jsem si koupila nebo jsem dostala 8 monsterek z 10 co zatím mám.
Vždy když v datumu byla 13 tak jsem měla štěstí.

a covy jaké je vaše nejoblíbenější a nejméně oblíbené číslo?

5 komentářů:

  1. Já mám ráda 3 protože se říká do třetice všeho dobrého ( a zlého). A nemám ráda 13 protože tenhle rok 2013 se stala pro mě spousta hrozných věcí (umřel mi děda , na chatě byla povodeň). A prosím odpověz na otázku na mm blogu

    OdpovědětVymazat
  2. Já mam ráda 10 protože budu mít tablet nebo počítač a v 10.10 jsem dostala 10 jedniček a nic horšího.A neoblíbené 13 a 15 protože 13 nosí smůlu a to se u mě potvrdilo a 15 ze stejných důvodů jako ty

    OdpovědětVymazat
  3. Se 13 souhlasím :) Neoblíbené číslo? Já jsem optimista a nad něčím takovým jsem nepřemýšlela ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím koukni se na můj příběh

    OdpovědětVymazat
  5. Moje oblíbené číslo je 19 protože mám narozky a nejméně oblíbené číslo je 8, protože jsme se s mamkou nabourali 8.8.2008. :-(

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment