úterý 17. prosince 2013

Jak nastavit dess

Jedna holčina se mi ptala jak nastavit dess .Tak tady je foto návod
napřed si klikneme na rozvržení 


 potom klikneme na upravit v políčku kde je nadpis blogu
 vyskočí nám takovéhle okno
 protože já jsem tam již dess měla dala jsem odebrat obrázek a potom .Jsem klikla na vybrat
 naskočí vám okno s vašemi  soubory i vy si jednoduše vyberete obrázek jaký chcete
 dáte otevřít a neběhne vám tato značka počkejte dokud se neobjeví obrázek který jste si vybrali
 potom kliknete na uložit
 Dále vyberete šablonu
 kliknete na personalizovat
 a objeví se vám  náhled webu a upravovací nástroje

 já většinou používám okno s výhledem(to je na nastavení dessu myslím nejlepší)
 kliknete na něj  a pochvíli se vám zobrazí
 potom kliknete na pozadí
 kliknete jak je to na obrázku
 a vyskočí před vámi okno s pozadími
vyberete si pozodí a kliknete na něj pokud se vám bude líbit

 kliknete na hotovo

 potom dáte upravit šířky.dess většinou správně nesedí jak byste chtěli
 zobrazí se vám toto
 já si dávám nastavení .Celý blog 960
 levý postraní panel 240
 potom už si jenom nastavte písmo podle toho jak chcete a klikněte použít na blog



3 komentáře:

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment