pátek 27. prosince 2013

můj dnešní den

Dnes jsem tu nebyla protože dopoledne jsem spala dlouho a na internet se mi nějak nechtělo.Odpoledne jsem byla venku fotit monsterky a potkala jsem Lucii stein (frankínku) která fotila Jinafire.Potom jsme s mámou šli na lední stadion si zabruslit.Lucie stein(frankínka) šla taky tak jsme spolu byli skoro celé odpoledne.Já jsem měla pújčený máminy brusle a máma měla ségry.Stála jsem v mámných  bruslích poprvé a minulý rok jsem byla na bruslích jenom párkrát tak jsem si to musela připomenout. Po chvíli už jsem zrychlila.A zanedlouho už jsem jezdila jako blesk.Najednou jsem zahlédla mojí spolužačku. Tak jsem zpomalila a počkala na ní.Sice bruslí pomalu(pomaleji než má sestrenka Lucie steinkteré je 9 let)Ale není to tak  strašné.Byla tam taky se sestřenkou.Tak jsme chvíli jezdili spolu.Já odjela na střed a dělala jsem piruety a otočky.potom jsem zase jela dokola.A dojela je.Zrychlovala jsem čím dál víc.A máma už říkala ať zpomalím abych se neuhnala.Po chvíli přinesla horkou čokoládu a já ji s chutí vypila.potom jsem šla zase jezdit předjížděla jsem spoustu lidí všech věkových kategorií a i nějaké dvacetileté  kluky kteří hráli na babu či co.potom když už zbývalo 5 minut do konce rozjela jsem se co nejrychleji a a předjela jsem všechny kteří na stadionu byli.Unavená jsem si zula brusle a vydala se k autu.přibližně jsem ujela 105 koleček.Máma říkala že jedno kolo je tak 200 m ale to se mi moc nezdá protože bych musela ujet 21 Km.Když jsem přišla domů tak jsem lehla na postel a táta mě po chvíli zavolala ať jdu do kuchyně.Přišla jsem a táta mi dal k pití něco co vypadalo jako mléko.Ale protože táta měl vyndaný mixer tak to nemohlo být obyčejné mléko.Napila jsem se a zdálo se mi že jsem v sedmém nebi byl to banánový koktejl.Byl vynikající. to je z dneška vše zítra přidám fotky lagoony DC a Howleen a možná ještě Operetty

5 komentářů:

  1. Já moc na ledních bruslích jezdit neumím. Jenom trošičku a radši se držím u kraje. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bruslím tak docela normálně. Ale nejdřív se vždycky musím rozjezdit takže se nejdřív držím u kraje.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda bruslit neumím. Ale těším se na fotky. PS: Promiň že jsem nekomentovala byla jsem vždy přes internet v mobilu.

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych chtěla banánoví koktejl

    OdpovědětVymazat
  5. já na bruslích taky moc neumím :D

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment