pondělí 9. prosince 2013

Upíří kousnutí 1/2 5.kapitoly

5.kapitola
Rose se probudila brzy ráno a napadlo jí že by mohla připravit mámě snídani na udobřenou. Připravila jí pomerančový džus, hemenex a jablko.Vše nandala na tác a nesla do prvního patra,kde měla její máma pokoj.Zaklepala na dveře a vstoupila do pokoje.,,Ahoj mami.Jak si se vyspala ? Jé ahoj Rose. Vyspala jsem se skvěle.a cože si vstala tak brzy?Já ani nevím mami.A tady je malé překvápko.Snídaně do postele.Děkuju Rose to jsem opravdu nečekala.Mami já půjdu za chvíli do města.Zajdu si do knihovny.A na trhy a možná ještě někam.Tak jo ,běž a brzy se vrať.Hmm tak kam půjdu napřed do zlatniství?Nebo do Knihovny?A co třeba do pekárny.Ráno jsem se nenajedla tak si něco koupím."Říká si Rose když dorazí do města.,,Dobrý den paní Fialková.Dobrý den Rose.Tak co pak si dneska dáš.Já bych chtěla
jeden loupáček a linecké kolečko s marmeládou.To bude vše . Bude to dohromady 16 Kč.Tady máte.Nashledanou.Nashledanou a brzy zyse přiď.Nebojte přijdu.Tak teď zajdu kam?Už vím kounu se do cukrárny jestli tam není Daniel nebo ostatní."Rose si vyšlapovala po čtvercovém náměstí a odbočila směrem k parku kde byla schovaná cukrárna.Vešla dovnitř a pozdravila.,,Dobrý den mohla bych se zeptat neviděla ste kluka jménem Daniel.Rose prosím říkej mi Julie a samozřejmě že jsem ho viděla jsou dole ve sklepení.Ale jak víte jak se jmenuji? Daniel mi to řekl, já jsem totiž jeho máma.Tak to jo.Běž za ním tušil ,že přídeš ,už na tebe čeká ."Najednou si Rose všimla jedna její spolužačka jménem Ágnes.A sledovala jí až do sklepení.,,Ahoj lidi.Ahoj Rose .Tak co říkáš upíří rychlosti?Je to skvělé takhle rychle jsem nejela ani v autě."To ale zaslechla Ágnes.A ta Rose nenáviděla ,protože byla ve všem lepší než ona.Chtěla se jí zbavit jak to jen šlo.A Teď se jí naskytla příležitost.Vyběhla ven popadla mobil a zavolala starostovi.Ten byl i referend místním kostele a když zjistil že v jeho městě se vyskytují upíři.Ihned zavolal lovce příšer.A dal mu povolení prohledat všechny domy.Ágnes se vrátila do sklepení a začala radostně křičet.,,Jste nahraní upíři jede sem lovec příšer a pozabíjí vás."A zmizela.,,To ne co budeme dělat."panikařili všichni.Thomase něco najednou napadlo.,,Lidi já mám dodávku ujedeme jim.To je dobrej nápad."Od souhlasili všichni i Rose.
,,Ale kam pojedeme?To sice nevím ale všude bude bezpečněji než tady.Zabalte si potřebné věci než se tady to přežene . Musíme být pryč.Potom si budou povídat o tom že to byla nějaká fáma.Jo ale nebude jim divný že budeme pryč zrovna v tuto dobu?"Zeptala se Rose.,,To máš pravdu musíme jim namluvit že jedeme na výměný pobyt ,třeba do Francie.A kdy se pojede?" Zeptala se Joana.,,Pojedeme dneska v noci.Já si jdu balit.Já taky .Tak večer.Rose panikařila a byla v šoku zároveň.

2 komentáře:

  1. Nevím proč ale kdykoliv vidím a slyším jméno Daniel, vybaví se mi knížka od Lauren Kateové Andělé.
    PS: Do pytle, tady už začíná jít do tuhého.

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment