pátek 6. prosince 2013

Upíří kousnutí 1.kapitola

Upíří kousnutí
1.kapitola
V jednom malém městečku žila dívka jménem Rose Henterová ,byla to krásná dívka. Byla štíhlá ,vlasy měla hnědé tak jako bývá hořká čokoláda a oči měla modrofialové jako kvítek zvonku . Nikdy nevěřila na upíry jako její kamarádka Elissa ale svoje tvrzení brzy změní........
Trrrrrr..... zazvoní školní zvonek .Rose která usnula při hodině zeměpisu se náhle probere a rychle si zbalí věci.,,Ahhh to byl zase den.To máš pravdu Rose ,to byla hrůza". Odpoví její kamarádka Elissa. Rose se zeptá :,,Elisso nechtěla bys jít dnes k nám? Máma s tátou odjeli a já jsem doma sama.Jasně moc ráda k vám půjdu,aspon na chvíli zapomeneme na školní strasti.Tak pojd Elisso zastavíme se na zmrzku u Upíří jeskyně,to je nějaká nová cukrárna. Hele Rose nevíš proč se to tam tak jmenuje na cukrárnu je to divnej název. Nevím ještě jsem tam nebyla,ale můžem to zjistit. Rose co když jsou tam opravdu upíři,já nechci přijít o mou krev. Elisso neblázni upíři nejsou. Co ty víš ,až tě pokousaj tak ti řeknu že jsem ti to říkala. Hele pojd ty strašpytle už tam budem . No jo. Elisso vidíš nic na tom strašidelnýho neni .Vžyd ten dům je růžovej ne děsivě černej,má modrý záclonky ne krvavě červený. No jo asi máš pravdu Rose."Děvčata vejdou a pozdraví.,,Dobrý den . Á dobrý den tak copak si dáte . Hmmm já si dám 1 kopeček pistáciové zmrzliny. Odpoví Elissa . A já si dám 1 kopeček krvavých višní. To je vše .Tak tady to je . Prosím od každé 10 Kč.Nechte si chutnat." Dívky si sedali k oknu když si Rose najednou všimla jednoho kluka jak se na ní ustavičně kouká. A pomyslí si: kdo to asi je toho jsem tu ve městě ještě neviděla.Najednou jí do jejího přemýšlení vtrhne Elissa.,,Halo Rose vnímáš co sem ti říkala?Promin nějak jsem se zamyslela .Co jsi říkala.Ptala jsem se ti co si vezmeš na ten školní výlet na sebe.Jé díky že si mi to připoměla já jsem na to úplně zapoměla. Asi si vezmu Ty mé červené šortky od Rossamedy a černé tričko s tou rudou růží plus červenočerné botky na platformě.Ohhh to je krása už tu vidím před očima.Tak jdeme k nám .Nashledanou!"
O' je tak krásná .Jde tak ladně ,sebejistě.Nabíjí mě každá minuta,každičká sekunda, co jí smím spatřit.Ale někoho jako mě nikdy nebude mít ráda já jsem jako zrůda o ona jako něžná víla.Ale něco mě k ní táhne nevím co ale něco.,,Tak Elisso jsme tady .Co si pustíme za film ?" Zeptala se zvědavě Elissa .,,No bavili jsme se o upírech ,byly v upírské kavárně ,tak si pustíme film o upírech.Tak jo.Tak mám tu Stmívání,Soumrak,Zatmění,upíří deníky ....Tak jakej."Elissa se na ni nechápavě koukne.,,Tak že ty nevěříš na upíry a přitom máš o nich snad všechny filmi ?Jo tak nějak.Tak jakej .Tak třeba Stmívání.Tak se do toho dáme .Ta je krásná i když jen tak sedí a dívá se na film, je tak krásná jako všechny krásy světa.Dokud o mě neví bude vše dobré.To byl krásný film. Ten nelze okoukat.Jo máš pravdu Elisso ten opavdu nelze nechat okoukat.Tak já už budu muset Rose .Tak ahoj .Ahoj tak zítra na výletě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment