úterý 10. prosince 2013

Upíří kousnutí 2/2 5 kapitola

Přiběhla domů ,najedla se ,zbalila a vše řekla mámě.,,A jak tam budete dlouho?Kdo bude řídit ?Jak tam budeme dlouho to nevím a řídit bude Thomas Jorden.To je ten jak bydlí u nás v ulici? Jo mami.Tak dej na sebe pozor a čisti si zuby.Budu na tebe čekat.Tak ahoj ."Po dlouhé hodině loučění Rose vyrazila do kavárny kde už čekali Thomas s Danielem.,,Tak jsem tu.to je dobře. Nepotkala si ostatní? Ne nikoho jsem nepotkala. "Najednou se jako blesk zjevili ostatní.Tak jsme tady.Thomas radostně nastartoval dodávku a zvolal.,,Můžeme jet."Venku pršelo a v autě hrála hudba.Stěrače kmitali do rytmu hudby a všude vládl klid.Všechny dívky kromě Rose spali a nechali se unášet na vlnách snů.,,Co je Rose ? Ty ještě nespíš ?"Zeptal se Daniel.No ,víš já přemýšlím o Ágnes .Vím že mě nesnáší ,ale tohle bych od ní nečekala.Neboj Rose vše bude dobré.Danieli ,když o tom tak přemýšlím ,ty jsi jediný ,kdo mi opravdu rozumí.A ty to sám víš.Jdi spát a přemýšlení nech na ráno.Čeká nás perný den."Rose pomalu usínala .A když usnula tak se jí zdálo o tom že jí Daniel vyznal lásku písní.Překrásnou písní o lásce.Druhý den brzy ráno už lovec příšer prohledával každé zákoutí,každý metr všech domů.Prohledal také kůlny sklepy i podzemní chodby ale nic nenašel.Ptal se všech jestli o nějakých upírech neví ale nikdo nic nevěděl.Jeho pátrání se řítilo do záhuby .Dokud se náhle vedle něj nevinořila Ágnes.,,Dobrý den.
Vy jste určitě ten světoznámý lovec příšer ,že?Ano jsem.Ty asi nevíš nic o upírech ,co?Ale ano vím právě já jsem je tu načapala .Scházeli se pod cukrárnou v lese.To jsi mi holčičko udělala radost tam jsem ještě nebyl .Vzůru do lesa."Mezitím naši upíří přátelé poklidně spali v dodávce na kraji lesa.Když tu najednou uslyšeli nějaké rány.Všichni se najednou probrali a skoumali odkud to vychází.Vyběhli ven a tam spatřili raněného srnce jak mlatí parohy o dodávku.Thomas řekl.,,Umírá,tak jeho smrt můžeme urychlit a nabrat tím síly."A zakousl se do srnčího krku ostatní ho následovali i Rose.,,Neboj nic se ti nestane a pomůžeme mu tím od trápení."Pošeptal Daniel do ucha Rose.Jak se Rose zakousla ,jako by jejím tělem projel blesk. Měla tolik energie ,jako nikdy před tím.Lovec příšer šel zatím lesem a čekal až se před ním objeví cukrárna.Najednou zahlédl v dáli červenou stříšku a zachvíli i tu modrou budovu s nápisem Upíří jeskyně.Po chvíli k ní došel a vešel dovnitř.,,Dobrý den.Já jsem lovec příšer a mám povolení to tu prohledat.Jistě porozhlédněte se tu. A dáte si něco?Ne děkuji ,nic si nedám."Po chvíli vešel do tajné místnosti pod cukrárnou a hledal cokoli co by mu naznačili že tu byli upíři.když tu najednou našel letáček výměných pobytů ve
Francii.A zaradoval se .,,Aaa moje první stopa."Otevřel letáček a v něm byl zašktnut jeden výměný pobyt přímo v Paříži.A byla tam i adresa.Náš lovec příšer se zlověstně chechtal a mnul si ruce.Rose a ostatní zatím byli na cestě dál.Rose se zeptala Thomase.,,A kam tedy jedeme?Jedeme do Anglie .Přes La manche pojedeme trajektem.To je skvělé vždy jsem se tam chtěla podívat.To já také" Řekl Daniel A teď si pojďme zaspívat

2 komentáře:

  1. Chudák srnec. A divím se že jí to máma povolila. Vždyť musela promeškat školu.

    OdpovědětVymazat
  2. To s tou Francii byla dobrá léčka. Jsem zvědavá čím dál víc.

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment