neděle 8. prosince 2013

upíří kousnutí 4.kapitola

4.kapitola
Tak co si vezmu na sebe.Hmm co by se mu tak líbilo.Už vím!Vezmu si tyhle černé šaty s tím rudým bolerkem a rudé balerýnky.Ještě si udělat drdol a je to.Mami co tomu říkáš ? Vypadáš úchvatně Rose .Ale počkat kampak jdeš mladá dámo takhle vymóděná.Jdu do cukrárny."Rosina máma se na ní podívá podezíravě.,,Tak si to užij! Užiju mami .Ahoj. To je špatný máma si asi všimla tý rtěnky."Pomyslí si Rose.,,.Hmm co tim šatům asi řekne Daniel.Počkat proč mě zajímá zrovna to jestli se budu líbit nějakýmu upírovi?To je jedno.Tak jdu."Rose procházela ulicemi a snažila se jít co nejvíce ve stínu .,,Konečně támhle už je cukrárna.Ahoj Rose.Ahoj Danieli.Rose něco pro tebe mám"Řekl Daniel a vytáhl puget rudých růží.Danieli jsou nádherné.Děkuji.Rose ještě ti někoho představím pojď za mnou. Tady je místnost o které ví jen upíři.Je schovaná v podzemí.Ukážu ti ji. Představuji ti Joanu,Milese,Teodoru,Igora,Monu ,Thomase a Lauru.A lidi tohle je Rose. Moc nás těší že tě poznáváme.Mě také moc těší.A máte to tady dole moc krásné ,červená a černá jsou prostě krásné barvy.Děkujeme .Navrhoval to zde Daniel .Hej Danieli pusť nějaký písničky a uděláme si tu párty ."zakřičel Igor.,,A co si udělat karaoke párty lidi."Navrhla Mona.Jo to je dobrej nápad, tak to tu rozbalíme!"Jako první začala zpívat Joana.,,Tak teď vám zaspívám písničku Bad boy.Pusť to Thomasy.Remember the feelings remember the day...........heart was breaking .................................Be my bad boy be my man................Skvělý Joano!Teď běž ty Rose ukaž co umíš.Tak dobře.Zaspívám písničku Hot´n Cold. You change your mind like a girl ...............like a bitch .........Couse your hot then your cold ....your yes then your no ......................Wow úžasný Rose seš dobrá. Děkuji."Ještě dlouho zpívali ale Rose si najednou uvědomila že je hrozně pozdě a že už měla být doma.,,Já už budu muset jít tak čau.Rose poradím ti skus běžet .Teď když jsi upírka tak si hodně, hodně rychlá. Dík Danieli zkusím to.Tak jde se na to."Najednou jako by jí projel blesk byla před jejím domem.,,To neni možné!Ale je Rose "Vyletěla máma ze dveří.,,Opravdu si přišla tak pozdě.A neboj vím co se stalo přišel mi dopis.Co víš?To se ještě ptáš?! Jo mami jsem upírka, stačí ti to?!" Máma se na ní nechápavě podívá.Cože jsi?Ty jsi upírka?Jo....Vždyť jsi říkala že ti přišel dopis .A říkala jsi že víš co se stalo.Já sem se ale bavila o pětce ze zeměpisu.Ajaj.A jak se to stalo?No na výletě mě kousnul had a holky šli hledat pomoc a já jsem upadla do kómatu.A mezitím přišelDaniel a pomohl mi....Kousnutím."Skočila jí do řeči máma.A proč kousnutím .Protože ten had byl smrtelně jedovatý a do půl hodiny jsem mohla umřít.Sice jsi upírka ale povinnosti do školy musíš dělat pořád.A teď mi mladá dámo vysvětli tu pětku.No mami já zase už musím jít.Nikam nepůjdeš.Pustím tě až mi vysvětlíš co jsi dělala.No víš jaksi jsem usnula při hodině zeměpisu a zapomněla jsem si dopsat
poznámky .Jak jsi mohla usnout uprostřed hodiny!To si toho učitelka nevšimla?Ne.Panebože co to máte za učitelku?Nevím ale vypadá že přiletěla z Marsu.No tak Rose nebuď tak zlá .To mi říká ta pravá.Sama si se mi předchvílí ptala co to je za učitelku.Jdi si lehnout.Podívej kolik je hodin.No jo.Ten Daniel je tak hezkej něco mě k němu táhne a já nevím co."Pomyslí si Rose.

7 komentářů:

  1. Hezký ,ale ta máma to nějak přijala. Jo a na blogu mám poznávačku tak tam prosím mrkni

    OdpovědětVymazat
  2. U mě na blogu jsou fotečky-prosím mrkni tam

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu jenom pochválit, na tyhle věci máš prostě talent. :) A můžu si tě zapsat do oblíbeních blogů? (Jsem Erleiden, z blogu Erleiden.blog.cz).

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment