středa 4. prosince 2013

zavzpomínání

pojďte a zavzpomínejme na ten den kdy jsme dostali svůj nejoblíbenější dárek.Já mám takových věcí dost mezi prvními je můj pokoj,klavír a hned za ním lagoona basic.Potom je můj nejoblíbenější dárek co jsem kdy dostala hrací šperkovnička která hraje melodii z Labutího jezera

proč klavír:

Už když jsem byla malá tak mě něco táhlo k hudbě ráda jsem tancovala na písničky ať už byli jakékoliv .Když mi bylo přibližně 5 Jako dárky jsem dostala mini elektrické bubny kytaru nebo piáno.Proto mě máma dala do hudební školy kde jsem po přípravce začala hrát na klavír který mě moc bavil .Tak mi máma s tátou koupili Elektrický klavír který nezabíral tolik místa a já jsem z něj byla nadšená.Na klavír hraji již sedmým rokem a moc mě to baví.proto je klavír mezi mými nejoblíbenějšími dárky.


proč pokoj:
To je docela jednoduché.Do mích 8 let jsme bydleli v bitu nad babičkou kde jsem se sestrou měla společný pokoj.Pořád jsme se hádali.kdo kde bude mít věci.A kdo komu co sebral .Už mě to štvalo.Ale v když mi bylo 7 táta koupil dům nedaleko babičky mé školy a ostatních příbuzných.tak že všechno blízko a já jsem tím získala vlastní pokoj .Sice je malý(3X4,5m)Ale je můj a za to jsem moc ráda.


proč lagoona blue basic:

To je úplně snadné.Hned jak jsem Lagoonu basic uviděla hned se mi moc zalíbila jak její povahou tak vzhledem a když jsem jí zahlédla jako panenku tak jsem ji musela mít.máma mi jí koupila k narozeninám a já jsem byla hrozně moc š´tastná že ji mám.byla to má úplně první mnsterka a tím že mi jí máma koupila tak jsem vztoupila do toho krásného světa monster high.díky tomu jsem poznala spoustu vašich blogů a monsterek takže díky Této Lagooně jsem vás poznala a začala vyrábět pro panenky .A panenky sbírat.


proč hrací šperkovnička:
již jako malé se mi moc líbili hrací skřínky které jsem výdala ve filmech .Vždycky mě očarovali ty krásné melodie které se z nich linuli po otevření.Ale nejvíc se mi vždy líbila baletní melodie z Labutího jezera.rodiče jako by to tušili Tak mi koupili před 2mi roky hrací šperkovničku na klíček zrovna s tou překrásnou melodií.byla jsem z ní úplně nadšená a tu melodii si puotěla pořád dokola.pořád stojí u mě v pokoji na okně a pořád ráda poslouchám její krásný zvuk.


a jaké dárky co jste kdy dostali máte nejraději vy?
já vím nudný článek(a na mě nějaký dlouhý)

Žádné komentáře:

Okomentovat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment