středa 1. ledna 2014

Cleo a ztracený amulet

Cleo a ztracený amulet
Byl večer a Cleo šla spát do své hrobky.Položila si svůj kouzelný amulet na stolek a usnula.Mezitím co spala se v místnosti mihnul stín.Přikradl se k posteli a něco vzal ze stolku.Potom stín vyskočil oknem a zmizel..Ráno se Cleo probudila a amulet byl pryč.,,Kde je vždyť tady ještě včera byl"Naříkala Cleo a hledala po pokoji.Nebyla to první věc která jí už jen tak zmizela.,,NEFERO!!.Tak už toho mám dost, tohle je poslední kapka.Přestaň mi brát věci.Co je princezno protivná mladší.Já ti nic neberu.Tak jak mi vysvětlíš že se mi tento týden ztratilo 5 náhrdelníků,10prstenů,6náramků a dneska můj amulet.Jak to já mám vědět? Dej mi svátek. Já chci spát."pochvíli přišel moc nevyspaný,Clein a Nefeřin otec.,,Co to tady je za randál .Tady se ani mumie nemůže vyspat.Tati někdo mi ukradl můj amulet.Kdy? Dneska.Byl položený na nočním stolku a najednou zmizel.nespadl ti náhodou pod postel nebo pod nábytek?Určitě ho najdeš a když tak ti koupím jiný.Ale.. Žádné ale, podívej se po něm."Cleo hledala pod postelí pod stolkem za stolkem pod kobercem.No prostě všude ale nemohla ho najít.Cleo byla moc smutná protože to byl její oblíbený šperk.Cleo se oblékla a vydala se do školy.,,Ahoj holky.Ahoj Cleo.Cože tak smutná.Ale někdo mi ukradl můj amulet a další šperky.A víš kdo to bere.To právě že nevím."Pochvíli přišla Lagoona.,,Ahoj holky co tady řešíte?Cleo někdo krade šperky.Cleo chceš zjistit kdo to krade?"Zetala se Lagoona.,,Jasně že chci a moc.Tak já bych totoiž měla takový plán. Nastražili bysme u tebe v pokoji síť a až by zloděj přišel jednoduše bysme ho do ní chytili.Tak jo tátovi řeknu že vás pozvu na přespání.Tak v kolik máme přijít?Tak třeba v 8 večer.Tak jo."Večer už byli holky u Cleo a čekali až příde zloděj.Do postele nacpali polštáře aby to vypadalo že tam Cleo je.A na stůl položili zlatý náhrdelník.Pochvíli se okno otevřelo.Dívky napjatě čekali co se bude dít dál.K údivu z okna vylezlo něco malého .Připlížilo se to ke stolku a sundalo to náhrdelník.Holky zasáhly.Lagoona spustila síť , Frankie šla hlídat okno a Cleo rozsvítila.Cleo a ostatní holky se začali smát.Nebyl to žádný lupič jenom chudinka Hissete která byla náměsíčná.



tato povídka je zároveň do soutěže u monster terky

2 komentáře:

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment