pátek 3. ledna 2014

fotky z výletu na rozhlednu

ahoj tak jsem dnes byla s Lucií stein na rozhledně a udělala jsem několik fotek bohužel jsem zapoměla vyfotit rozhlednu tak tady obrázek z netu
a tady už moje fotky


výhled z rozhledny




 pohled dolů
 a teď už monsterky
venus v altánku pod rozhlednou

 Twyla u zábradlí v mezipatře na rozhledně

 a fotky focené pocestě k rozhledně













 nakonec fotky hub na mechem obrostlém pařezu


5 komentářů:

  1. Tak to se máš, a ty Lucku nějak jako, kámoška v reálu ? když ste tam byli spolu
    Jestli ano, já ti taaak závidím

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky sou neco o moc lepší než DOKONAKLÝ

    OdpovědětVymazat
  3. a Adri na tom talku mi nefunguje heslo tak až pujdeš k nám tak s tim něco uděláme

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment