čtvrtek 9. ledna 2014

První soutěžní úkol

Ahoj tak tady je první soutěžní úkol
zúčastnily se:Mary monster
                   Dracu-Jina long
                   Nina kolcunová
                  Hanah Blaščakova
                  Violetta Sweet
Úkol:vyfoťte vaší kresbu jakékoliv monsterky a pošlete mi ji na email nebo ji dejte na blog uveďte váš věk.
body:budu hodnotit body od 0 do 15
od kdy do kdy můžete úkol splnit:fotky dávejte na blog nebo posílejte od teď do zítřejších 17:00

Pokud se chce ještě někdo zúčastnit tak musí vyplnit přihlášku a poslat foto do 17:00 je to poslední šance

9 komentářů:

  1. Sakra. Nemohla bych se ještě zůčastnit? Dalo mi dost práce přesvědčit rodiče a tady jsou přihlašovací údaje:
    jméno Violetta
    email - worldofvioletta@gmail.com
    bloh o MH monster-high-cz.blogspot.cz
    Ano souhlasím.
    Kdybych se nemohla zůčastnit tak mi napiš :(
    Ale kdyby ano můj výtvor bude brto na blogu jo?

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem dala prihlašku a pošlem

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá na všechny kresby. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ok, já jsem zrovna domalovala Scarah v mojí vymyšlené kolekci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už to tam je :) http://monster-high-cz.blogspot.cz/2014/01/vytvor-do-souteze-u-twychelle-blue.html

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment