úterý 28. ledna 2014

venus a sníh

Ahoj jsem nemocná ale ještě včera jsem stihla vyfotit několik fotek mé venus tak tady jsou fotky














7 komentářů:

  1. krásné fotečky moc vidařené

    OdpovědětVymazat
  2. Venus je krásná a fotky vydařené

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. ;-) Venus to moc sluší ve sněhu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lagoo, víš jak já Venus "žeru" ? Na každé fotce kterou s ní vyfotíš, je prostě senzační. . . taková každá originální, každá jiná. Jde vidět, že si to Venus užila ;-) A jenom, vím, nesouvisí to s tímto článekm, ale mohla bych tě poprosit o dess na můj blog, a hádej. . . . . . ano ! Přála bycch si ho mít s Venus :D je mi jedno jak ho uděláš, ale hlavně, aby na něm byla "Venus McFlytrap music festival", ok? Jinak mi je to úplně jedno XD. . . . Zatím PÁÁÁÁÁ
    PS: u mě na blogu je náběr affs ;-) mohla bys být BEST affs ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. N-Á-D-H-E-R-NÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....fotky
    a Venus taky krááásná

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment