středa 8. ledna 2014

Všehochuť

Ahoj tak tohle bude taková všehochuť.Bude tu fotka do soutěže u dracu-jiny,fotka knížky o háčkování pro mary monster,objednaná grafika,moje pokusy s nehty a ukázka filetového háčkování tak jdeme na to.

tady je fotka té knížky


 tady oddělovač pro Ninu
 oddělovač pro Dracu-jinu
 dess pro barby (hned jak budu mít čas tak ti ho nastavím)
a moje pokusy s nechty.Na tento jsem použila misku s vodou tam jsem nakapala lak na nechty obalila si prst lepenkou aby byl vidět jen nehet a ponořila jsem ho do vrstvi laku.
 tady jsem si nalakovala nehet a dala na něj flitry
 tady jsem si na nalakovaný nehet nasypala třpytky
 a poslední nalakovala jsem si nehet nechala skoro zaschnout vzala jsem výstřižek z novin namočila jej a přitiskla na nehet (já vím nic moc ale jsou to moje první pokusy a já si moc nehty stejně nelakuju)
 a tady je ukázka filetového háčkování,zase podle návodu v knížce jen potřebujete trochu logického myšlení
za chvíli dám článek kde uvidíte hotový přehoz pro panenku na postel

 a tady je fotka do soutěže prosím ohodnoťte body od 0 do 15(jedná se o téma vytvořený obleček)




8 komentářů:

  1. 15 bodov!!! A tie nechty!! WOW!!

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, tak takouvou knížku u nás asi neprodávaj. Mohla by jsi třeba o víkendu dát aspoň návod na ten přehoz? :-) ( já vím, jsem otravná :D )

    Body: Vím že si začla...ani ne tak dávno. Na podzim? Já jsem prbní takový obleček uháčkovala až po roce a půl... 15 bodů

    OdpovědětVymazat
  3. Tie posledné nechty sú krásne. Dáš prosím návod ako si ich spravila?


    WOOW 15 bodov (určite do vyhráš :D)

    OdpovědětVymazat
  4. ♥ 15 bodů for you ♥
    PSSS: Je krásnej.Kéž bych to uměla :)

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment