čtvrtek 20. února 2014

Lagoona,Lagoona a kytičky

Ahoj píšu po dlouhé době :-D.Máma mě chvíli pustila ven tak jsem fotila a fotila a tohle jsem nafotila.


































9 komentářů:

  1. Heh, hezký. Ty fotky bez panenek jsou taky krásné. Lagoně DDG ta patka moc sluší XD

    OdpovědětVymazat
  2. krása. na mě už taky leze nějaká nemoc. bolí a škrábe mě v krku a možná zítra nepůjdu do školy. Ale potom máme jarňáky ,takže pokud je proležím tak budu fakt naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, vidím, že u vás už je jar :)

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky. :-) K nám ještě jaro nedorazilo. :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Jů, ty máš oblečky pro Lagoonu, mooc jí sluší.

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment