pondělí 16. prosince 2013

16.12.2013 aneb můj dnešní den

Ahoj tak dneska to byl docela pohodový den.Ráne jsem se koukla na net.Jestli není něco novího a byla jsem velmi ,velmi překvapená .Tento blog byl zobrazen 216.Což je pro mě velké číslo.Moc vám děkuji že sem chodíte .Potom jsem si otevřela další políčko v Barbie advent.kalendáři.Byla v něm červená čelenka s mašlí. Do školy jsem přišla akorát na zvonění a protože máme ve škole šatny tak jsem šla se spolužačkou zamknout.Na hodinu jsme přišli když už učitelka byla ve třídě protože když jsme zamkly tak jsem potkali jednu opožděnou a vrátili jsme se s ní do šatny.Ze slovíček z AJ jsem nakonec dostala za 1.A potom jsme šli do kina na nějakou přednášku o vývoji rockové hudby ve 20.století.No coment.prostě nuda na druhou.I když ke konci jsme jim nadiktovali 15 slov co nás napadla a oni na to vymysleli smyslu plný text a zahráli nám píseň co vznikla.Pak jsem ještě měla odpoledku -pohybovky a hráli jsme basket, volejbal nebo přehazku nebo nohejbal.a fotbal nebo florbal.po 15 minutach jsme se střídali. Teď před chvíli jsem s mámou a tátou hrála katry a to ste měli vidět takový záchvaty smíchu když jsem prohrála.A když jsem vyhrála o tom ani nemluvě. No prostě můj normální den.No skoro.

Žádné komentáře:

Okomentovat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment