pondělí 16. prosince 2013

upíří kousnutí 8 kapitola

8.kapitola
Po škole si všichni zašli do restourace která byla uprostřed parku na oběd.Rose pořád myslela na tu dívku .Všimla si totiž že na ní koukala takovým vyděšeným pohledem.Z jejího myšlení jí vytrhla Teodora.,,Rose tak co líbí se ti ta škola? Jo je pěkná moc se mi tu líbí.Rose se najedla a odešla .Chodila sem tam po parku.Když jí zahlédla.Rose si pomyslela při pohledu na ní.,,Musí to být ona poznám jí."Vyběhla z poza keře a zavolala na ní .,,Liso"Dívka se otočila a utekla.Rose zklamaně odešla .Když přišla do svého pokoje.Vytáhla svůj deníček.Byl to krásný fialový deníček posetý stužkamy přívěsky a ozdobnými kamínky .Tento deníček dostala od babičky která zemřela ještě když Rose byla malá. Ale schovala jí deníček na klíček s perem. Klíček měla na svém nejoblíbenějším náramku.Který pořád nosila usebe.Vytáhla taky tak ozdobené pero a začala psát.,,Milý deníčku dnes se mi stalo něco moc divného .To že jsem upírka je oproti tomu úplně normální.Dnes to byl můj první den na tétu upírské škole a já zde potkala dívku která vypadá přesně jako moje sestřenka která zemřela před třemi roky při autonehodě .někdo mi určitě něco zatajil .Mám v sobě takové smíšené pocity.Lásku, nadšení ,zmatenost,překvapení a to všechno v jednom.Vím že musím udělat jen jednu věc a to zjistit pravdu." Když dopsala vytáhla jeden obrovský kufr kde měla klávesy a ty začala skládat.Když je poskládala tak hrála a zpívala.To jí moc uklidnilo .Hudba se linula z jejího okna jako zpěv andělů .Pod oknem se zastavovali celé skupiny upírů a žasli.rose se docela dost uklidnila a sedla si na balkón.Začetla se do místních novin a po náročném dni docela tvrdě usnula.Vzbudilo jí až ťukání na dveře.,,Dále"Dovnitř vešel Daniel a posadil se vedle ní.,,Rose skusil jsem muvit s tou Lisou .Nic jsem se od ní nedozvěděl ale byla docela dost nervózní,když jsem se jí ptal na věci jako na příbuzné nebo bývalé bydliště.Díky Danieli.není zač pro tebe bych udělal cokoliv.už se blížila noc a všichni se vraceli do pokojů . Když rose usínala tak myslela na to co se opravdu před těmi třemi roky stalo nebo jsetli to je pravda .Myslela na to jestli je to opravdu její sestřenka .A pokud je tak proč jí všichni lhali.Nakonec se Rose poddala únavě a usnula.Ale v hlavě se jí pořád honili ty myšlenky .Až se z nich stal sen.

2 komentáře:

  1. Hmmm to by mě zajímalo co bude v tom snu. No každopádně moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, takže další kapitola bude sen. Jupíí.

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment