čtvrtek 19. prosince 2013

19.12.2013


ahoj tak jak jste se dnes měla už jenom zítra do školy a jsou prázdniny.
jak se těšíte?My jsme dnes ve škole dělali blbosti.První hodinu jsme si povídali
druhou jsme si četli.Třetí hodinu jsme měli němčinu a dělali jsme křížovku
a vymalovali jsme si Santu.Potom jsme se dívali na filmDalší hodinu jsme měli úplně skvělej
tělocvik.Měli jsme opičí dráhu a já jsem byla úplně nadšená.A ostatní holky byli jako,,Pane učiteli je to povinný? A musim to dělat.?"A já.,,konečně něco co mě bude bavit."Jako první jsme skákali na obří trampolíně.Bohužel jsme nemohli dělat salta.A potom jsme měli tu opičí dráhu.O hrazdu byli opřené 3 lavičky.Po jedné jsme vylezli na horu podruhé jsme sjeli dolu a potřetí jsme vylezli zase nahoru.
potom jsme slezli na provaz A za pomoci druhého lana jsme přešli po provaze a vlezli na žebřiny.Vyšplhali jsme se k lavičce které byla mezi bednou a žebřinami přešli jsme  po ní.A z bedny jsme se zhoupli za pomocí kruhů na druhou bednu.Nakonec jsme seskokem na trampolínu dopadli na žíněnku.
Já jsem samozřejmě skočila na závěr salto.To bych jinak nebyla já.Spolu se mnou zkusili salto další 4 kluci.
Prostě úplně skvělej den

5 komentářů:

  1. já salto neumím a tu dráhu bych nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  2. Juchúú !! sem v affs !!! a jak si udělala toto že Další informace ? (odpověď pošli na e-mail: catty-noir@centrum.sk)

    OdpovědětVymazat
  3. Lol tak já bych moc daleko na té dráze nedošla ale to asi nkdo z naší třídy. Já jsem dneska nebyla ve škole protože jsem hrála v divadle a zítra hraju znovu a celý den. :-/

    OdpovědětVymazat

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment