čtvrtek 19. prosince 2013

Upíří kousnutí 9.kapitola

Auto jelo šílenou rychlostí kupředu.Řidič vší silou šlápnul
na brzdu ale už bylo pozdě.Auto narazilo plnou rychlostí do stromu a pochvíli vybouchlo.Těsně před výbuchem se před autem mihly 3 postavy.Mířily na autobusové nádraží.Kde nastoupili do nejbližšího autobusu který směřoval dál o města.Po chvíli se kolem pozůstatků auta objevilo další auto.Vystoupila z něj osoba v černé kápi a pozůstatky auta které již přestaly hořet odhodila do temného lesa.Pod temnou kápí se zaleskly špičáky.Ta osoba byla upír.Rose se najednou probudila a přemýšlela o tom co ve snu viděla.Nevěděla jestli to náhodou nebyla pravda nebo jestli to byl jenom sen.Když se zamyslela tak viděla utíkat 3 osoby.Mohli to být pravděpodobně její teta,strýc a sestřenice.Ale proč potom někdo odklidil pozůstatky.a jak to že nefungovali brzdy?Rose tyhle myšlenky rychle zahnala protože ji čekal velmi náročný den.
V 8:00 jí začala první vyučovací hodina ,měla dějepis.Neučily se ale obyčejné dějiny lidí ale dějiny upírů. Při učitelovo výkladu Rose žasla.Nikdy by si nemyslela že byli upíři tak utlačování jak to říkal učitel. Pilně si zapisovala poznámky .a sem tam se dívala na Lisu.Ale víc pozornosti věnovala Danielovi který seděl vedle ní.Po hodině měli dlouhou přestávku tak Rose rychle přiběhla k Lise než jí utekla.,,Liso stůj"Řekla jí.,,Vím že si to ty ,má sestřenka.To se mýlíš.Tak proč pořád přede mnou utíkáš ,vyhýbáš se mi?No......?"Naléhala na lisu Rose.,,Liso pověz mi pravdu.Ne, nemůžu.To je jedno tak mi aspoň pověz co se ten den stalo a co děláš tady.No víš moji rodiče byli upíři.A..Když jsme nabourali tak auto vybouchlo ale nám se protože jsme upíři nic nestalo.Ale nemohli jsme se najednou oběvit.Po tom co auto v kterém jsme jeli explodovalo.Tak jsme se přestěhovali sem a já nastoupila na školu.Ale když jsem tě zde uviděla tak jsem byla moc nervózní .nevěděla jsem jak ti to říct.Liso ,pokud byli tví rodiče upíři .Tak moje máma nebo táta musí být taky upír.To asi ne Rose o tom nic nevím."Lisa znejistěla.A pochvíli utekla.,,Tady mi něco nehraje řekla si Rose a odešla k ostatním.,,Ahoj .Ahoj Rose kde jsi byla?Ale skusila jsem mluvit s Lisou.A dozvěděla jsi se něco?Jo řekla mi že její rodiče byli upíři.A kvůli té autonehodě podle které nikdo nepřežil se nemohli jen tak oběvit.Tak se odstěhovali sem.Ale něco mi na tom nesedí.To mě také ne."Řekl Daniel.,,Co budeme dneska dělat."Vtrhl jim do řeči Igor.,,No mohli bysme se kouknát po památkách.jsme v Londýně tak toho využijme.Jo tak jdeme."Teodora začali mluvit víc než obvykle.,,Tak kam půjdeme mohli bysme jít na Big Ben a nebo k Backinghamskému paláci a potom hned k Collumově památníku nebo napřed kToweru nebo na Stonehenge.Tak kam?"Všichni na ni koukali jak spadlí z višně.,,Odkdy se zajímáš o památky? Zeptal se Thomas.,,Pořád se o ně zajímám.Že o tom nevíme.No kam se asi dostaneme v tom našem malém městečku.To je fakt tam nic není.Tak začneme Big Benem."Schodli se všichni.Když k němu došli tak se u něm postupně každý vyfotil. A Teodora normálně tichá dívka.Byla jako vyměněná.Tolik nadšená ještě snad nikdy nebyla.Rose se dívala i po okolních budovách.A přemýšlela jestli se jí to jenom nezdá.Rose ohromila krása Anglie natolik,že zapomněla na Lisu a na záhadu kolem ní.Probrala se až při vstupu do obchodu se suvenýry,když zakopla o schod.Už,už padala ale Daniel jí zachytil.,,Děkuji" řekla Rose a vešla do obchodu.Chvíli si prohlížely poličky se suvenýry kde byli klíčenky s obrázkem Big Benu,sněžítka ve kterých byli význámé Londýnské památky a budovy.Byl zde i veliký stojan s pohlednicemi.A spoustu dalších věcí.Rose zahlédla úplně vzadu v poličce sněžítko s Upířím rájem .Bylo tam úplně poslední.Rose si ho koupila spolu s pohlednicí kterou se chystala poslat domů mámě.Ještě koupila známku .A aby jí neztratila rovnou ji na lepila na pohled.Ještě prošli pár památek a došly zpátky na kolej. Rose si vzala své oblíbené pero a začala psát pohled.Ještě večer vyběhla před školu a hodila pohled do poštovní schránky ,která byla u hlavního vchodu.Sněžítko si potom postavila na noční stolek.Vedle fotky rodičů.

2 komentáře:

doufám že se vám články budou líbit a že přidáte nějaký koment